Promocje konsumenckie czy też sprzedaże premiowe są często wykorzystywanym narzędziem do zwiększania świadomości marki oraz wzrostu sprzedaży. Ze wszystkich mediów docierają do nas zaproszenia do udziału w loteriach, promocjach czy konkursach. Dobrym przykładem sektora, w którym sprzedaże premiowe są ciągłe jest sektor bankowy. Często nawet promocje, oferowane przez jeden podmiot nakładają się na siebie. Musisz przyznać, że takich akcji jest wbrót!
Zobacz więcejPoprzedni artykuł dotyczył wskaźników 📈 i miar skuteczności 🚀 akcji promocyjnych. W tym artykule przedstawimy Wam możliwości raportowania danych w Promomanagerze. Pamiętaj, że korzystając z Promomanagera podstawowe dane masz w zasięgu ręki! Nie musisz prosić o codzienne raporty swoich pracowników lub wysyłać maili do agencji reklamowej, z którą współpracujesz. Jesteś niezależny i oszczędzasz swój czas 🙂
Zobacz więcejPo przeprowadzeniu akcji sprzedażowej przychodzi czas na wyciągnięcie wniosków i odpowiedzenie na pytania: czy cele akcji zostały zrealizowane? Czy wzrosła sprzedaż produktów? Czy pojawili się nowi klienci? A może dzięki akcji sprzedażowej klienci włożyli do koszyka więcej? Warto na nie odpowiedzieć, aby na podstawie nowego doświadczenia jeszcze lepiej planować strategię działań sprzedażowych swoich produktów.
Zobacz więcejW Promomanagerze skupiliśmy się na tym aby konfiguracja promocji była jak najprostsza. Zaprojektowaliśmy proces, a następnie zastanawialiśmy się jak jeszcze można ułatwić poszczególne jego etapy. Musicie przyznać, że nieźle nam wyszło 😊
Idąc tropem „ułatwiania” marketerom/kom pracy stworzyliśmy również konfigurator www, narzędzie do budowania własnej strony promocji.
Zobacz więcejZastanawialiście się kiedyś, do czego można porównać landing page Waszej promocji? Nam przyszedł do głowy DZIEDZINIEC. Landing page, jest pierwszym punktem styku dla potencjalnych klientów. Podobnie jak dziedziniec przed domem, pełni funkcję reprezentacyjną i użytkową, przyciąga uwagę i zachęca ludzi do wejścia. To właśnie na landing page kierowany jest ruch z kampanii reklamowej.
Zobacz więcejW przypadku dużych firm, szczególnie tych, które mają w swojej ofercie spory asortyment produktów, dość często zdarza się, że działania promocyjne są prowadzone przez wiele różnych podmiotów. Czasem występuje podział ze względu na marki (każda z agencji obsługuje jedną z nich), czasem ze względu na specyfikę działań (jedna agencja specjalizuje się w loteriach, inna w konkursach, jeszcze inna obsługuje program lojalnościowy). Jednym słowem: bywa różnie!
Zobacz więcejBezpieczeństwo danych, cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo IT… Czy też macie wrażenie, że słowo „bezpieczeństwo” w kontekście danych jest odmieniane przez wszystkie przypadki? W Promomanagerze nie tylko mamy takie wrażenie, ale jesteśmy wręcz przekonani, że przechowywanie danych zarówno użytkowników systemu, jak i Waszych klientów zostawiających swoje dane w formularzach musi się odbywać przy zastosowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Zobacz więcejW Promomanagerze MOŻESZ zrobić wszystko samodzielnie. To już wiesz. Ale w razie potrzeby, możesz także skorzystać z wybranych usług dodatkowych. Sprawdź w jaki sposób one działają i w jakich sytuacjach warto po nie sięgnąć.
Zobacz więcejRegularnie staramy się pokazywać Wam jak dzięki Promomanagerowi możecie w łatwy i szybki sposób przeprowadzić konkurs czy też inne działania promocyjne. Opisujemy kolejne funkcjonalności, chcemy ułatwić Wam korzystanie z narzędzia. Zadaliśmy sobie jednak pytanie: po co w ogóle firmy organizują akcje promocyjne? Czy jest to niezbędny element prowadzenia biznesu?
Zobacz więcejNagrody pieniężne oraz rzeczowe najbardziej motywują konsumentów do wzięcia udziału w akcjach promocyjnych. W jaki sposób poradzić sobie z logistyką ich wydania, a jednocześnie nie żądać podania danych do wysyłki od wszystkich uczestników już na etapie przystąpienia do akcji? Odpowiedź jest prosta. Skorzystaj z Promomanagera 🙂
Zobacz więcejJednym z najważniejszych elementów każdej akcji promocyjnej są oczywiście nagrody. To one wzbudzają największe emocje i są powodem, dla którego klienci biorą udział w przeróżnych działaniach marketingowych. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego tworząc Promomanagera dużą wagę przyłożyliśmy do modułu służącego do automatycznego wydawania nagród w postaci kodów elektronicznych. Koniecznie przeczytaj o szczegółach!
Zobacz więcejJedną z najważniejszych cech systemu Promomanager jest umożliwienie pracy wielu osób w ramach jednego konta firmowego. Każdy z użytkowników ma nadaną konkretną rolę w systemie, dzięki czemu ma przypisane odpowiednie uprawnienia.
Zobacz więcejPromomanager powstał z myślą o tym, aby ułatwiać działania związane z obsługą akcji promocyjnych. W zależności od rodzaju organizowanej akcji oraz potrzebnej infrastruktury w Promomanagerze możesz wybrać jeden z czterech wariantów różniących się zakresem funkcjonalności systemu. Warianty zostały opisane kaskadowo, tzn. że każdy następny zawiera więcej funkcjonalności.
Zobacz więcejFormularz rejestracyjny jest sercem każdej akcji promocyjnej. Bez niego promocja nie ruszy 😉 To przecież dzięki niemu zbierane są rejestracje uczestników, które następnie trafiają do bazy danych.
Zobacz więcejKluczową korzyścią w konfiguracji nagród jest oszczędność czasu wynikająca z tego, że nagroda jest parametryzowana tylko raz. To znaczy, że jeśli skonfigurujecie nagrodę do listopadowej promocji i taką samą nagrodę będziecie chcieli wykorzystać w grudniowej akcji, zaoszczędzicie czas na jej ponownej konfiguracji.
Zobacz więcejDziałanie online zaczyna się od ustalenia nazwy domeny oraz sprawdzenia czy jest wolna. Podobnie jest w Promomanagerze. Już w pierwszych krokach konfiguracji promocji zaznaczasz czy chcesz aby strona www akcji promocyjnej była osadzona na Twojej domenie. W Promomanagerze oferujemy Ci także możliwość skorzystania z konfiguratora strony internetowej.
Zobacz więcejCzego potrzebuję, żeby uruchomić promocję z Promomanagerem? Przede wszystkim – pomysłu i chęci działania 😊 Jeśli to już masz, reszta może pójść bardzo szybko, tanio i sprawnie – dzięki Promomanagerowi!
Zobacz więcejOrganizacja akcji promocyjnej może dać Twojej firmie wiele korzyści. Promocja, konkurs, program lojalnościowy – każde z tych działań ma zachęcić Twoich klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy: zakupu produktu, skorzystania z usługi i wyrażenia opinii na ich temat. Jednak organizacja akcji promocyjnej wiąże się z wieloma elementami, które musisz wziąć pod uwagę.
Zobacz więcejCzytasz „promocja” i od razu myślisz „a, to pewnie jakaś obniżka ceny lub więcej sztuk za mniej pieniędzy”. Tymczasem działania promocyjne mogą mieć bardzo różny przebieg.
Zobacz więcej