2023-03-28

Czy działania promocyjne są w ogóle potrzebne?

Regularnie staramy się pokazywać Wam jak dzięki Promomanagerowi możecie w łatwy i szybki sposób przeprowadzić konkurs czy też inne działania promocyjne. Opisujemy kolejne funkcjonalności, chcemy ułatwić Wam korzystanie z narzędzia.

Początek wiosny skłania nas jednak do zastanowienia się po co to wszystko? W jakim celu warto jest przeznaczyć siły i środki na organizację tego typu działań?

Odpowiedź na pierwszy rzut oka jest oczywista: aby zwiększyć sprzedaż. Organizując akcję promocyjną mamy nadzieję, że skuszeni wizją atrakcyjnej nagrody Klienci wybiorą właśnie nasz produkt (a nie konkurencji), albo też zwiększą ilość wartość koszyka zakupowego. Pozostałe powody podjęcia działań promocyjnych, takie jak np. lojalizacja Klientów czy zwiększenie uproduktowienia niejako wynikają z dwóch  poprzednich. Klient zaangażowany chętniej poleci nasze produkty swojej rodzinie i znajomym, jest również szansa na pozytywną opinię w social mediach, a co za tym idzie, poszerzenie grona odbiorców naszych komunikatów. A taki Klient jest dla nas prawdziwym skarbem!

Zorganizowanie akcji promocyjnej to nie tylko konieczność znalezienia fajnego pomysłu, poświęcenia czasu i energii, ale także konkretny koszt. Jak już wspominaliśmy tu, bez atrakcyjnych nagród żadna akcja promocyjna nie ma szans się powieść. Do tego dochodzą koszty organizacji przedsięwzięcia i jego komunikacji. Dlatego też, jak już podejmiesz decyzję, że akcja promocyjna jest tym, czego akurat potrzebujesz pamiętaj, ze Promomanager jest narzędziem, które za niewielką cenę pomoże Ci zorganizować i przeprowadzić akcję szybko, tanio, łatwo, wygodnie i co najważniejsze, bezpiecznie. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zapraszamy do nas na stronę promomanager.pl. Czekamy również pod numerem telefonu 792 417 406. Mamy nadzieję, że do usłyszenia 😊