2023-08-10

Organizowanie promocji przez wiele podmiotów na rzecz jednego klienta

W przypadku dużych firm, szczególnie tych, które mają w swojej ofercie spory asortyment produktów, dość często zdarza się, że działania promocyjne są prowadzone przez wiele różnych podmiotów. Czasem występuje podział ze względu na marki (każda z agencji obsługuje jedną z nich), czasem ze względu na specyfikę działań (jedna agencja specjalizuje się w loteriach, inna w konkursach, jeszcze inna obsługuje program lojalnościowy). Jednym słowem: bywa różnie!

Taki podział zadań ma wiele plusów: Twoja firma nie jest uzależniona od jednej agencji, w przypadku nawału pracy w jednej, można poprosić o realizację zadania tę, która dysponuje czasem. Możesz również poprosić wszystkich podwykonawców o przygotowanie propozycji działań i wybrać te, które w danej chwili sprawdzą się najlepiej.

Niestety współpraca z wieloma podmiotami to również związane z tym trudności. Jedną z nich jest liczba miejsc, w których przetrzymujesz dane osobowe. Każda agencja zbiera dane na swoim serwerze, przetwarza je, a następnie, jeżeli jest podpisana odpowiednia umowa powierzenia danych osobowych, przesyła je do firmy zlecającej akcję. Przechowywanie takich baz wiąże się z obowiązkiem spełniania licznych wymogów bezpieczeństwa IT. W dodatku musisz precyzyjnie wiedzieć, które dane pozyskane są za pośrednictwem której agencji, trzymać je w osobnych miejscach i regularnie wprowadzać zmiany na żądanie uczestników. Zazwyczaj wygląda to tak: uczestnik zgłasza się do agencji, w której dane pozostawił, następnie agencja zwraca się do firmy i dopiero po wprowadzeniu zmian potwierdza ten fakt uczestnikowi. Jest to dość długi proces! W rezultacie masz kilka osobnych baz danych, z których każda zarządzana jest przez inny podmiot, a aktualizowanie każdej z nich jest kłopotliwe.

Dobra wiadomość jest taka, że jest sposób na ułatwienie obiegu danych i przetrzymywanie ich wszystkich w jednym miejscu! 😊

W systemie Promomanager oferujemy Ci całościowe podejście do zbierania danych, niezależnie od tego, która agencja jest organizatorem danej akcji promocyjnej.

W Promomanagerze masz możliwość natychmiastowego wykorzystania danych w ujednoliconym środowisku bazodanowym! Każdy podwykonawca przeprowadzający promocję wkleja na swój landing page formularz pobrany z systemu Promomanager. Zebrane ze wszystkich formularzy dane są kierowane do jednej bazy danych. Agencje mają dostęp tylko do danych zebranych na swoich landing page’ach, mogą uaktualniać dane klientów, wnosić o wycofanie zgód lub usuwać leady. Firma, która zleca promocję ma za to dostęp do informacji, z jakiego landing page przyszedł klient, czyli inaczej mówiąc, w jakiej promocji wziął udział. Wszystkie dane znajdują się w jednej bazie!

Dostęp do całej bazy ma tylko podmiot, który zlecił organizację promocji czyli Ty! Od razu po zalogowaniu do systemu masz wgląd w jednolite raporty skuteczności swoich wszystkich akcji promocyjnych, co zaowocuje łatwym prowadzeniem dalszych działań marketingowych.

I właśnie tego Ci życzymy! Z Promomanagerem jest po prostu łatwiej i skuteczniej! Zapraszamy do współpracy 😊