2023-01-20

Różne poziomy uprawnień

Jedną z najważniejszych cech systemu Promomanager jest umożliwienie pracy wielu osób w ramach jednego konta firmowego. Każdy z użytkowników ma nadaną konkretną rolę w systemie, dzięki czemu ma przypisane odpowiednie uprawnienia. Dotyczą one m.in. możliwości dostępu do promocji dodanych przez innych użytkowników.

Z Promomanagera możesz skorzystać w ramach jednego z 3 poziomów uprawnień, które różnią się zakresem dostępnych narzędzi administracyjnych oraz funkcjonalności projektowych:

Każda z tych grup ma możliwość stworzenia akcji promocyjnej ale… zacznijmy od początku.

W Twojej firmie musi się znaleźć śmiałek (może Ty?), który założy konto w Promomanagerze. W wyniku wysłania uzupełnionego formularza rejestracji powstaje konto firmowe, a nowemu użytkownikowi zostają nadane uprawnienia administratora.

Rola administratora jest najszerszą rolą w systemie. Ma on dostęp do wszystkich jego funkcjonalności. Administrator może założyć konta nowym użytkownikom oraz nadać jedną z trzech ról np. również rolę administratora, aby w duecie wspierać pracę pozostałych użytkowników systemu. Ma też dostęp do wszystkich projektów dodanych przez użytkowników konta firmowego oraz do wszystkich danych zebranych w trakcie trwania akcji promocyjnych. Jako użytkownik o największych uprawnieniach może wykonać wszystkie czynności panelu administracyjnego.

Następną rolą, która w kolejności po administratorze ma najszerszy zakres funkcjonalności jest manager. Jego uprawnienia odnośnie skonfigurowanych projektów są nieograniczone. W efekcie może kontrolować pracę projektową userów. Manager w panelu administracyjnym ma dostęp tylko do sekcji Faktury i płatności. Może tworzyć konta managerom oraz userom.

Ostatnia grupa użytkowników to userzy, których uprawnienia ograniczają się do pracy projektowej w systemie. Oprócz tego mogą dodawać do systemu innych userów. Jako główni pracownicy projektowi mają dostęp tylko do tych akcji, które sami stworzyli. W związku z tym bazy danych userów zawierają tylko dane zebrane w ich promocjach. Dzięki temu została wyeliminowana możliwość wglądu do danych i edycji promocji skonfigurowanej przez innego użytkownika. Rozwiązanie to jest bardzo przydatne np. wtedy, jeśli masz w firmie zespoły odpowiedzialne za zupełnie różne produkty i chcesz, żeby każdy z nich miał dostęp tylko do pozyskanych przez siebie danych.

Jeśli zapomnisz jakie masz uprawnienia możesz je sprawdzić w zakładce Twój profil. A jeśli potrzebujesz adresu mailowego do swojego administratora wejdź w zakładkę Aktualni użytkownicy. Tam znajdziesz listę wszystkich użytkowników z Twojej firmy.