Usługi
dodatkowe




Usługi dodatkowe dotyczą prac formalnych i logistycznych, które są niezbędne aby wystartować, przeprowadzić i rozliczyć promocję. Często te prace wykonujesz samodzielnie. Dla Twojej wygody możemy Cię w tym wyręczyć. Usługi dodatkowe wiążą się z dodatkowymi opłatami rozliczanymi razem z opłatą za korzystanie z systemu.

 

Przygotowanie regulaminu

Na bieżąco współpracujemy z kancelarią prawną oraz z doradcą podatkowym i dzięki temu jesteśmy na czasie z najnowszymi aktami prawnymi oraz interpretacjami organów skarbowych.

Możemy dla Ciebie przygotować regulamin jednej z poniższych akcji promocyjnych:
  • sprzedaży premiowej
  • sprzedaży premiowej z konkursem
  • konkursu
  • programu motywacyjnego dla zewnętrznej sieci sprzedaży
  • programu poleceń, takiego jak na przykład „Member gets member”
  • loterii – posiadamy wszelkie niezbędne zezwolenia
Nasz zespół przygotował już setki regulaminów różnego rodzaju akcji promocyjnych.


Stworzenie strony www

Nasz system posiada wbudowany kreator stron www, dzięki któremu stworzysz prostą stronę promocyjną. Będzie ona zawierała zarówno formularz rejestracyjny, zasady promocji, jak również opis poszczególnych czynności, jakie należy wykonać, żeby otrzymać nagrodę.
Jeśli potrzebujesz bardziej rozwiniętej strony niż ta, której szablon zapewnia Promomanager, możemy taką stronę stworzyć dla Ciebie i umieścić ją na naszym serwerze. Taką stronę zintegrujemy z formularzem wygenerowanym w naszym systemie w taki sposób, by wszystko wyglądało jak jedna całość.


Nasz doświadczony zespół grafików, copywriterów oraz deweloperów
jest do Twojej dyspozycji.

Poprowadzenie infolinii

W każdej promocji jej uczestnik powinien mieć możliwość skontaktowania się organizatorem. Najczęściej w tym celu do dyspozycji uczestników tworzy się infolinię oraz udostępnia kontaktowy adres e-mail.
W każdej promocji jej uczestnik powinien mieć możliwość skontaktowania się organizatorem. Najczęściej w tym celu do dyspozycji uczestników tworzy się infolinię oraz udostępnia kontaktowy adres e-mail.
Telefony od klientów nie oderwą Cię od bieżącej pracy. Odbiorą je osoby,
które na co dzień zajmują się rozmowami z klientami.


Rozpatrywanie reklamacji

Zebrane reklamacje trzeba rozpatrzyć w określonym czasie.
Jeśli po Twojej stronie nie ma na to zasobów, my możemy się tym zająć. Ty płacisz tylko za efekt naszej pracy – stałą stawkę za każdą rozpatrzoną reklamację.


Możesz zająć się wszystkimi ważnymi rzeczami, które wypełniają Twój
kalendarz i mieć pewność, że żadne kluczowe terminy
na przesłanie odpowiedzi nie zostaną ominięte.

Bezpośrednie kontakty z siłami sprzedaży

Jeśli specyfika Twojej firmy polega na tym, że posiadasz rozbudowane siły sprzedaży, które muszą być dokładnie poinformowane o promocji, przekazanie tych informacji możemy wziąć na siebie.
Możemy też zadbać o stałe kontakty z Twoim działem sprzedaży i odpowiadać na wszelkie pytania, jakie pojawią się z jego strony.
Niezależnie od tego, czy będą to przedstawiciele handlowi czy pracownicy
call center, mamy doświadczenie w kontaktach z osobami na różnych
stanowiskach sprzedażowych.


Przeprowadzenie procedury loteryjnej
włącznie z losowaniem nagród

Loteria to szczególny przypadek promocji, ponieważ jako jedyna podlega Ustawie o grach losowych. Ustawa jasno opisuje, jakie warunki trzeba spełnić, by móc przeprowadzić loterię i jaka odpowiedzialność finansowa ciąży na organizatorze w przypadku niespełnienia tych warunków.
Loteria wymaga dużo formalności i o zgodę na jej przeprowadzenie musimy wystąpić do Dyrektora Izby Administracji Skarbowej, który ma nawet 2 miesiące na wydanie zezwolenia.

Samo losowanie laureatów odbywa się zgodnie z jasno określoną procedurą. Loteria to także zwiększone koszty, ponieważ opłata za jej przeprowadzenie zależy od wartości nagród, a dodatkowo trzeba uzyskać gwarancję bankową, zabezpieczającą wydanie nagród.


Nasz zespół posiada uprawnienia do przeprowadzenia loterii
i może przejąć tę rolę za Ciebie.

Weryfikacja jakości i prawidłowości zgłoszeń


W niektórych promocjach niezbędne jest zbieranie dowodów zakupu, np. w postaci skanu paragonów lub innego rodzaju załączanych plików, np. zdjęć lub filmików.
Każde zgłoszenie musi być zweryfikowane pod względem formalnym. Np. skan każdego paragonu należy sprawdzić i potwierdzić, że zawiera on dowód zakupu właściwego towaru. Dopiero zgłoszenie, które spełnia wymogi może być zakwalifikowane do puli tych, spośród których wybiera się lub losuje laureatów.
Nasz zespół sprawdzi każde zgłoszenie i zweryfikuje je pod względem formalnym,
a następnie doda do puli tych, spośród których wybiera się laureatów.



Wsparcie w wyłonieniu laureatów konkursu

Kiedy mamy już zweryfikowane wszystkie zgłoszenia konkursowe, specjalna komisja
dokonuje wyboru laureatów. Ostateczny wybór należy do wszystkich członków komisji.


Nasi pracownicy mogą zostać członkami takiej komisji i zarekomendować,
które zgłoszenia mogą być nagrodzone zgodnie z regulaminem konkursu.

Zakup nagród

Nie musisz szukać już dostawców Twoich wymarzonych nagród. Jeśli chcesz, by ktoś inny dopełnił wszystkich mało ekscytujących formalności logistycznych i przechował nagrody do momentu ich wydania, zleć to naszemu zespołowi.


Posiadamy sieć kontaktów umożliwiającą nam wynegocjowanie dobrych cen
wielu rodzajów nagród rzeczowych, które możemy dla Ciebie przechować
do momentu ich wydania.

Dostarczenie nagród do laureatów

Niezależnie od tego, czy trzeba dostarczyć nagrody w postaci e-kodów, kart podarunkowych, voucherów, konkretnych nagród rzeczowych lub gotówki na konto, możemy wydać je w Twoim imieniu.
Przy okazji zbierzemy też potwierdzenia przekazania nagród, by mieć 100% pewności, że trafiły one do właściwych osób.

W przypadkach, w których niezbędne będzie przygotowanie deklaracji PIT i wysłanie ich do laureatów, zrobimy to w stałej cenie, niezależnej od wartości nagrody.


Do tej pory jako agencja sprawnie, terminowo i z dopełnieniem wszelkich formalności
wydaliśmy setki tysięcy nagród w różnego rodzaju promocjach.


Cennik

Pozycja Kwota
Przygotowanie regulaminu - sprzedaż premiowa, konkurs, program motywacyjny 1 000 zł
Przygotowanie regulaminu - sprzedaż premiowa z konkursem, program MGM, loteria 2 000 zł
Przygotowanie treści zgody do formularza * min. 50 zł / sztuka
Zakup domeny i certyfikatu * min. 300 zł
Ustawienie Reverse Proxy* min. 300 zł
Skorzystanie z wbudowanego szablonu strony www * 1 500 zł
Stworzenie i zakodowanie prostej strony promocji min. 3 000 zł
Zakodowanie strony www na podstawie projektu Klienta min. 1 500 zł
Poprowadzenie infolinii * 500 zł / miesiąc
Rozpatrywanie reklamacji 10 zł / sprawa
Przygotowanie wewnętrznego materiału dla Sprzedaży w formie one-pagera 500 zł
Odpowiadanie na zapytania w temacie promocji od pracowników Sprzedaży Klienta 10 zł / sprawa
Przeprowadzenie procedury loteryjnej włącznie z losowaniem nagród min. 11 500 zł plus koszty formalno-prawne (opłata za loterię, podatek, gwarancja bankowa)
Weryfikacja jakości i prawidłowości zgłoszeń 3 zł / zgłoszenie
Wsparcie w wyłonieniu laureatów konkursu 5 zł / prawidłowe zgłoszenie
Zakup nagród 7% wartości nagród
Dostarczenie nagród – gotówka na konto 7 zł / przelew
Dostarczenie nagród – karty podarunkowe 15 zł / sztuka
Dostarczenie nagród – nagrody rzeczowe min. 32 zł / sztuka, zależnie od nagrody
Dodatkowa pojemność dysku 29 zł / miesiąc
Szkolenie z systemu * 200 zł