2023-11-29

Raportowanie w Promomanagerze

Poprzedni artykuł dotyczył wskaźników i miar skuteczności akcji promocyjnych. W tym artykule przedstawimy Wam możliwości raportowania danych w Promomanagerze. Jak już wiemy raporty są niezbędne w codziennym monitorowaniu przebiegu akcji promocyjnych.

Pamiętaj, że korzystając z Promomanagera podstawowe dane masz w zasięgu ręki! Nie musisz prosić o codzienne raporty swoich pracowników lub wysyłać maili do agencji reklamowej, z którą współpracujesz. Jesteś niezależny i oszczędzasz swój czas 🙂

Wystarczy się zalogować do systemu aby ocenić przebieg promocji, loterii czy konkursu gdyż już po zalogowaniu na pulpicie systemu Promomanager są widoczne sumaryczne ilości rejestracji w Twoich trwających akcjach promocyjnych. Oddzielnie podana jest ilość leadów dla akcji z limitem rejestracji i bez.

Od razu po zalogowaniu do systemu widać również ilość rejestracji, które pojawiły się w każdym z 7 ostatnich dni
jak i sumaryczną ilość leadów w aktualnych promocjach. Dane przedstawione są na wykresie słupkowym.

Następna porcja danych w naszym systemie znajduje się w bazie. Tam znajdziesz wszystko czego potrzebujesz! Oprócz danych zaciągniętych z formularza rejestracyjnego jest tam również data zapisu każdego leada, informacja czy dany lead jest testowy czy nie oraz rubryka na informację o wygranej. W wariancie Lite w bazie znajduje się również adres strony internetowej, na której lead zostawił dane. Jeśli wstawisz formularz na kilka stron internetowych Promomanager zaraportuje źródło leada w formie adresu strony internetowej, z której przybył.

W naszym systemie możesz wyeksportować całą bazę czyli dane wszystkich Twoich akcji lub bazę uczestników wybranej akcji. Jeśli nie ma potrzeby ściągania całej bazy możesz również zobaczyć dane poszczególnych uczestników w systemie. Wystarczy się zalogować i wyświetlić bazę! 🙂

Jako użytkownik Promomanagera masz dostęp do aktualnych danych 24 h na dobę. Chwalimy się tym jak tylko możemy gdyż to właśnie na podstawie zbieranych danych możesz zmierzyć skuteczność swoich akcji promocyjnych 🙂