2022-12-05
Jeden z czterech
Promomanager powstał z myślą o tym aby ułatwiać działania związane z obsługą akcji promocyjnych. W zależności od rodzaju organizowanej akcji oraz potrzebnej infrastruktury w Promomanagerze możesz wybrać jeden z czterech wariantów różniących się zakresem funkcjonalności systemu. Warianty zostały opisane kaskadowo, tzn. że każdy następny zawiera więcej funkcjonalności:
- Lite – wariant, który powstał z myślą o projektach, w których zbierasz tylko podstawowe dane. Po zaprojektowaniu 3 podstawowych wariantów: Mini, Midi, Maxi doszliśmy do wniosku, że najprostszy wariant możemy zredukować jeszcze bardziej tworząc coś nowego. W ten sposób powstał Lite umożliwiający stworzenie prostego formularza rejestracyjnego np. formularza kontaktowego na Twoją stronę internetową.
Raz stworzony formularz możesz wstawić na wiele stron. Dużym plusem jest również możliwość zebrania informacji skąd pozyskałeś lead.
- Mini – to opcja dla samodzielnych 🙂 W tym wariancie samodzielnie skonfigurujesz promocję – zdecydujesz jakie dane będziesz zbierać, ustawisz wszystkie parametry i dodasz listę nagród, jakie planujesz wydać. Masz również możliwość stworzenia prostej strony, na której poinformujesz swoich klientów o akcji oraz skorzystania z całego wachlarza usług dodatkowych.
- Midi – ten wariant charakteryzuje przede wszystkim funkcjonalność automatycznego wydawania nagród (jeśli są nimi kody) oraz zbierania danych do wysyłki nagród (jeśli są to przelewy lub nagrody rzeczowe). Dzięki tym możliwościom możesz raz skonfigurować całą akcję, a po jej rozstrzygnięciu jedynie wgrać listę laureatów. Cała reszta wykona się dla Ciebie automatycznie.
- Maxi – zawiera usługi dotyczące integracji systemu Promomanagera z Twoim systemem, co ułatwia pracę umożliwiając przesyłanie danych pomiędzy nimi. Z chęcią zintegrujemy również bazę zebranych przez Ciebie danych z Twoim systemem raportowania.
Jak widzisz jest w czym wybierać!