2023-09-05

Cechy skutecznego landing page

Zastanawialiście się kiedyś, do czego można porównać landing page Waszej promocji?

Nam przyszedł do głowy DZIEDZINIEC. Landing page, jest pierwszym punktem styku dla potencjalnych klientów. Podobnie jak dziedziniec przed domem, pełni funkcję reprezentacyjną i użytkową, przyciąga uwagę i zachęca ludzi do wejścia. To właśnie na landing page kierowany jest ruch z kampanii reklamowej.

Wyobraźmy sobie, że macie świetny produkt i pomysł na promocję konsumencką, przygotowaliście właśnie strategię
i materiały na interesującą kampanie reklamową, pracowaliście nad tym wiele godzin i chcecie, żeby ta praca przyniosła owoce. Nie można więc nie dopracować strony, którą Wasi Klienci zobaczą zaraz po kliknięciu w reklamę. Jej wygląd
i funkcjonalność mają duży wpływ na to, czy odwiedzający będą kontynuować interakcję. Wasza strona internetowa powinna być dla odbiorcy atrakcyjna – mieć odpowiednie zdjęcia, kolorystykę i układ, aby przyciągnąć uwagę użytkowników oraz wygodna – przemyślana pod kątem UX i UI.

Aby móc nazwać dziedziniec „dobrze skonstruowanym”, musi on spełniać kilka warunków:

Intuicyjna nawigacja: landing page prowadzi odwiedzających w określonym kierunku, dlatego powinien mieć klarowną
i intuicyjną nawigację. Powinien być również łatwy w obsłudze – czytelny i łatwy w zrozumieniu. Użytkownicy powinni wiedzieć, co mają zrobić i gdzie znaleźć potrzebne informacje.

Jasna komunikacja: landing page powinien wyraźnie prezentować wartość oferowanego produktu lub usługi, wyjaśniając, jakie korzyści przyniesie użytkownikowi.

Konwersja: nawet najpiękniejszy dziedziniec nie gwarantuje tego, że ktoś będzie chciał wejść dalej, dlatego tak ważne są precyzyjne wskazówki dla gości, które ułatwią im dotarcie do celu. Dobrze zaprojektowany landing page musi nie tylko przyciągać, ale także zachęcać  odwiedzających do wykonania konkretnych czynności (np. rejestracji, wypełnienia ankiety itp.).

Spójność z komunikacją: landing page powinien być spójny z treściami i grafiką używaną w ramach kampanii reklamowej tak, żeby użytkownik nie poczuł się wrzucony do zupełnie innego świata.

I jak sprostać tym wszystkim wymogom? Nasi architekci głowili się nad tym i znaleźli rozwiązanie 😊 Proponujemy Wam narzędzie, które pomoże w stworzeniu landing page dopasowanego do Waszych potrzeb. Nasz konfigurator www jest jednym z dodatkowych usług oferowanych w Promomanagerze i zawiera wszystkie niezbędne elementy potrzebne do zaprojektowania reprezentacyjnego i użytkowego dziedzińca 😊

Zapraszamy do kontaktu!