Skip to content
Usługi dodatkowe dotyczą prac formalnych i logistycznych, które są niezbędne aby wystartować, przeprowadzić i rozliczyć promocję. Często te prace wykonujesz samodzielnie. Dla Twojej wygody możemy Cię w tym wyręczyć. Usługi dodatkowe wiążą się z dodatkowymi opłatami rozliczanymi razem z opłatą za korzystanie z systemu.
Przygotowanie regulaminu
Na bieżąco współpracujemy z kancelarią prawną oraz z doradcą podatkowym i dzięki temu jesteśmy na czasie z najnowszymi aktami prawnymi oraz interpretacjami organów skarbowych.
Możemy dla Ciebie przygotować regulamin jednej z poniższych akcji promocyjnych:
- sprzedaży premiowej
- sprzedaży premiowej z konkursem
- konkursu
- programu motywacyjnego dla zewnętrznej sieci sprzedaży
- programu poleceń, takiego jak na przykład „Member gets member”
- loterii – posiadamy wszelkie niezbędne zezwolenia
Nasz zespół przygotował już setki regulaminów różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Stworzenie strony www
Nasz system posiada wbudowany kreator stron www, dzięki któremu stworzysz prostą stronę promocyjną. Będzie ona zawierała zarówno formularz rejestracyjny, zasady promocji, jak również opis poszczególnych czynności, jakie należy wykonać, żeby otrzymać nagrodę.
Jeśli potrzebujesz bardziej rozwiniętej strony niż ta, której szablon zapewnia Promomanager, możemy taką stronę stworzyć dla Ciebie i umieścić ją na naszym serwerze. Taką stronę zintegrujemy z formularzem wygenerowanym w naszym systemie w taki sposób, by wszystko wyglądało jak jedna całość.
Nasz doświadczony zespół grafików, copywriterów oraz deweloperów
jest do Twojej dyspozycji.
Poprowadzenie infolinii
W każdej promocji jej uczestnik powinien mieć możliwość skontaktowania się organizatorem. Najczęściej w tym celu do dyspozycji uczestników tworzy się infolinię oraz udostępnia kontaktowy adres e-mail.
W każdej promocji jej uczestnik powinien mieć możliwość skontaktowania się organizatorem. Najczęściej w tym celu do dyspozycji uczestników tworzy się infolinię oraz udostępnia kontaktowy adres e-mail.
Telefony od klientów nie oderwą Cię od bieżącej pracy. Odbiorą je osoby,
które na co dzień zajmują się rozmowami z klientami.
Rozpatrywanie reklamacji
Zebrane reklamacje trzeba rozpatrzyć w określonym czasie.
Jeśli po Twojej stronie nie ma na to zasobów, my możemy się tym zająć. Ty płacisz tylko za efekt naszej pracy – stałą stawkę za każdą rozpatrzoną reklamację.
Możesz zająć się wszystkimi ważnymi rzeczami, które wypełniają Twój
kalendarz i mieć pewność, że żadne kluczowe terminy
na przesłanie odpowiedzi nie zostaną ominięte.
Bezpośrednie kontakty z siłami sprzedaży
Jeśli specyfika Twojej firmy polega na tym, że posiadasz rozbudowane siły sprzedaży, które muszą być dokładnie poinformowane o promocji, przekazanie tych informacji możemy wziąć na siebie.
Możemy też zadbać o stałe kontakty z Twoim działem sprzedaży i odpowiadać na wszelkie pytania, jakie pojawią się z jego strony.
Niezależnie od tego, czy będą to przedstawiciele handlowi czy pracownicy
call center, mamy doświadczenie w kontaktach z osobami na różnych
stanowiskach sprzedażowych.
Przeprowadzenie procedury loteryjnej
włącznie z losowaniem nagród
Loteria to szczególny przypadek promocji, ponieważ jako jedyna podlega Ustawie o grach losowych. Ustawa jasno opisuje, jakie warunki trzeba spełnić, by móc przeprowadzić loterię i jaka odpowiedzialność finansowa ciąży na organizatorze w przypadku niespełnienia tych warunków.
Loteria wymaga dużo formalności i o zgodę na jej przeprowadzenie musimy wystąpić do Dyrektora Izby Administracji Skarbowej, który ma nawet 2 miesiące na wydanie zezwolenia.
Samo losowanie laureatów odbywa się zgodnie z jasno określoną procedurą. Loteria to także zwiększone koszty, ponieważ opłata za jej przeprowadzenie zależy od wartości nagród, a dodatkowo trzeba uzyskać gwarancję bankową, zabezpieczającą wydanie nagród.
Nasz zespół posiada uprawnienia do przeprowadzenia loterii
i może przejąć tę rolę za Ciebie.
Weryfikacja jakości i prawidłowości zgłoszeń
W niektórych promocjach niezbędne jest zbieranie dowodów zakupu, np. w postaci skanu paragonów lub innego rodzaju załączanych plików, np. zdjęć lub filmików.
Każde zgłoszenie musi być zweryfikowane pod względem formalnym. Np. skan każdego paragonu należy sprawdzić i potwierdzić, że zawiera on dowód zakupu właściwego towaru. Dopiero zgłoszenie, które spełnia wymogi może być zakwalifikowane do puli tych, spośród których wybiera się lub losuje laureatów.
Nasz zespół sprawdzi każde zgłoszenie i zweryfikuje je pod względem formalnym,
a następnie doda do puli tych, spośród których wybiera się laureatów.
Wsparcie w wyłonieniu laureatów konkursu
Kiedy mamy już zweryfikowane wszystkie zgłoszenia konkursowe, specjalna komisja
dokonuje wyboru laureatów. Ostateczny wybór należy do wszystkich członków komisji.
Nasi pracownicy mogą zostać członkami takiej komisji i zarekomendować,
które zgłoszenia mogą być nagrodzone zgodnie z regulaminem konkursu.
Zakup nagród
Nie musisz szukać już dostawców Twoich wymarzonych nagród. Jeśli chcesz, by ktoś inny dopełnił wszystkich mało ekscytujących formalności logistycznych i przechował nagrody do momentu ich wydania, zleć to naszemu zespołowi.
Posiadamy sieć kontaktów umożliwiającą nam wynegocjowanie dobrych cen
wielu rodzajów nagród rzeczowych, które możemy dla Ciebie przechować
do momentu ich wydania.
Dostarczenie nagród do laureatów
Niezależnie od tego, czy trzeba dostarczyć nagrody w postaci e-kodów, kart podarunkowych, voucherów, konkretnych nagród rzeczowych lub gotówki na konto, możemy wydać je w Twoim imieniu.
Przy okazji zbierzemy też potwierdzenia przekazania nagród, by mieć 100% pewności, że trafiły one do właściwych osób.
W przypadkach, w których niezbędne będzie przygotowanie deklaracji PIT i wysłanie ich do laureatów, zrobimy to w stałej cenie, niezależnej od wartości nagrody.
Do tej pory jako agencja sprawnie, terminowo i z dopełnieniem wszelkich formalności
wydaliśmy setki tysięcy nagród w różnego rodzaju promocjach.
Cennik
Pozycja |
Kwota |
Przygotowanie regulaminu - sprzedaż premiowa, konkurs, program motywacyjny |
1 000 zł |
Przygotowanie regulaminu - sprzedaż premiowa z konkursem, program MGM, loteria |
2 000 zł |
Przygotowanie treści zgody do formularza * |
min. 50 zł / sztuka |
Zakup domeny i certyfikatu * |
min. 300 zł |
Ustawienie Reverse Proxy* |
min. 300 zł |
Skorzystanie z wbudowanego szablonu strony www * |
1 500 zł |
Stworzenie i zakodowanie prostej strony promocji |
min. 3 000 zł |
Zakodowanie strony www na podstawie projektu Klienta |
min. 1 500 zł |
Poprowadzenie infolinii * |
500 zł / miesiąc |
Rozpatrywanie reklamacji |
10 zł / sprawa |
Przygotowanie wewnętrznego materiału dla Sprzedaży w formie one-pagera |
500 zł |
Odpowiadanie na zapytania w temacie promocji od pracowników Sprzedaży Klienta |
10 zł / sprawa |
Przeprowadzenie procedury loteryjnej włącznie z losowaniem nagród |
min. 11 500 zł plus koszty formalno-prawne (opłata za loterię, podatek, gwarancja bankowa) |
Weryfikacja jakości i prawidłowości zgłoszeń |
3 zł / zgłoszenie |
Wsparcie w wyłonieniu laureatów konkursu |
5 zł / prawidłowe zgłoszenie |
Zakup nagród |
7% wartości nagród |
Dostarczenie nagród – gotówka na konto |
7 zł / przelew |
Dostarczenie nagród – karty podarunkowe |
15 zł / sztuka |
Dostarczenie nagród – nagrody rzeczowe |
min. 32 zł / sztuka, zależnie od nagrody |
Dodatkowa pojemność dysku |
29 zł / miesiąc |
Szkolenie z systemu * |
200 zł |