Jednym z głównych elementów każdego działania promocyjnego są nagrody. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Sodexo pod koniec 2022 r[1]. wynika, że najbardziej motywujące do wzięcia udziału w akcji promocyjnej są nagrody pieniężne (80,4%), gdyż w elastyczny sposób pozwalają zaspokoić indywidualne potrzeby. Na drugim miejscu znalazły się nagrody rzeczowe. Brzmi dobrze w teorii, ale jak poradzić sobie z logistyką tak wydawanych nagród?
W obu przypadkach laureat musi nam dostarczyć dane, dzięki którym nagroda będzie mogła zostać dostarczona. Mógłby zrobić to pisząc do nas maila. Jednak nie rekomendujemy tego sposobu z dwóch powodów:
Jakie jest rozwiązanie? Oczywiście PROMOMANAGER! W naszym systemie umożliwiamy zebranie, w bardzo prosty sposób danych, potrzebnych do dostarczenia nagród. Laureaci zostawią je w bezpieczny sposób (logując się swoim loginem i hasłem), a Ty pobierzesz je w jednym pliku z bazy. Brzmi lepiej, prawda?
Aby skorzystać z funkcji „Zbieranie danych do wydania nagród”, podczas konfiguracji akcji promocyjnej:
W wybranym przez Ciebie momencie laureaci otrzymają wiadomość z instrukcją w jaki sposób mogą zostawić dane. Nagrody możesz wysłać samodzielnie, albo zostawić to nam korzystając z dostępnych w systemie usług dodatkowych. A o nich opowiemy w następnym artykule.
[1] Badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022” zostało zrealizowane przez Centrum badawczo-rozwojowe Biostat na zlecenie Sodexo, w sierpniu 2022. W badaniu realizowanym w formie CAWI udział wzięło 1000 dorosłych mieszkańców Polski. Próba była reprezentatywna ze względu na płeć, wiek oraz województwo.